کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی یکی از اجزای مهم به شمار رفته و زیبایی فضای خانه را دو چندان می کند. استفاده از طرح‌هایی که دارای خطوط موازی بصورت عمودی هستند باعث می‌شود ارتفاع سقف اتاق‌های شما بلندتر و در نتیجه اتاق بزرگتر، شیک‌تر و مدرن‌تر دیده شود.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی یکی از اجزای مهم آن است. برای خانه‌های مدرن استفاده از کاغذ دیواری می‌تواند در هر چه بهتر دیده شدن فضای خانه کمک کند. بعنوان مثال استفاده از طرح‌هایی که دارای خطوط موازی بصورت عمودی هستند باعث می شود ارتفاع سقف اتاق‌های شما بلندتر و در نتیجه اتاق بزرگتر، شیک‌تر و مدرن‌تر دیده شود. یا استفاده از رنگ‌های سفید در پس زمینه باعث بزرگتر دیده شدن اتاق می‌شود. ولی در عین حال باید به طرح های کاغذ دیواری نیز توجه ویژه کرد.

طرح های مدرن امروزی یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها است که امروزه در خانه‌های با سبک‌های جدید تطابق دارند. این طرح‌ها باید با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشند.

اگر برای خرید کاغذ دیواری به مغازه رفتید حتما از فروشنده بخواهید یک تکه از طرح را بعنوان نمونه بشما بدهد تا قبل از خرید بر روی دیوار خانه خود امتحان کنید. شما حتی می توانید از کاغذ دیواری در آشپزخانه و یا حمام و دستشویی نیز استفاده کنید. امروزه کاغذ دیواریهای ضد آب و قابل شستشو بوفور در بازار یافت می شود. که مناسب چنین محیط های مرطوبی است. بافت پی وی سی و یا به اصطلاح روکش وینیل روی این کاغذ ها باعث می شود تا آب داخل کاغذ دیواری نفوذ نکند و به آن آسیب نرساند.  

از سقف خانه های خود غافل نشوید. شما می توانید سقف خانه خود را نیز با کاغذ دیواری زیباتر کنید. آسمان مجازی و یا طرح های پوستر دیواری که برای سقف خانه ها طراحی شده اند از این نمونه ها هستند. دستگاه‌های پیشرفته چاپ با هد های ژاپنی که وارد شده اند امروزه برای چاپ پیچیده ترین طرح ها و رنگ ها برای این امر اختصاص داده شده اند. اگر به فروشگاه های آن لاین سری زده باشید و قصد خرید از این فروشگاه ها را دارید حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که رنگهایی که پشت مانیتور و یا صفحه موبایل خود مشاهده می کنید با رنگ های چاپی مقدار کمی تفاوت دارند. دستگاه های چاپ پیشرفته رنگ ها را ترکیب می کنند تا رنگ کاغذ دیواری تا حد ممکن به رنگی که در فایل طراحی آماده شده است نزدیک باشد. ولی همیشه مقداری تفاوت در رنگ ها طبیعی است. اگر به این موضوع حساس هستید باید بصورت حضوری به فروشگاه بروید و از آلبوم ها بازدید کنید.  

کاغذ دیواری اتاق خواب 

کاغذ دیواری اتاق خواب پسرانه و یا دخترانه طوری طراحی شده است تا با سلیقه این قشر سازگار باشد. طراحان کاغذ دیواری با توجه به مکانی که قرار است کاغذ دیواری نصب شود گلها یا به اصطلاح فلورال ها را طراحی می کنند. از طرف دیگر از پوستر های دیواری با طرح های زیبا غافل نشوید. این طرح ها با دید سه بعدی که به فضا می دهند با عث بزرگتر دیده شدن اتاق می شوند و به فضا عمق می بخشند. این سبک از طرح ها مناسب برای اتاق های کوچک است. بهترین مکان نصب این کاغذ دیواریها دیوار پشت تخت خواب است.

استفاده از کاغذ دیواری جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

کاغذ دیواری سه بعدی 

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از پر طرفدارترین کاغذ دیواریهای بازار است که جا پای خود را در فروش محکم کرده است و به رقیبی جدی برای کاغذ دیواریهای قدیمی بدل شده است. کاغذ دیواری های قدیمی عموما از طرح های گلهای تکراری تشکیل شده اند ولی پوستر های دیواری از تصاویر مناظر و شهرها و ساختمانها استفاده میکند. قیمت پوستر های دیواری بالاتر از کاغذ دیواری است و این امر بستگی به نوع کاغذ آن بستگی دارد. کاغذ های بافت چرم ارزانترین نوع کاغذ می باشند. ولی کاغذ دیواری‌های با بافت کتان یکی از گرانترین انواع آن می باشند. دستگاه های چاپ این نوع پوستر ها نیز در قیمت تمام شده آن  تاثیر زیادی دارند. دستگاه های اکو سالونت و یو وی بیشترین کاربرد را دارا می باشند. دستگاه های اکو سالونت با هد های ژاپنی کیفیت تصاویر بینظیری ارایه میکنند و جوهر های آنها نیز بر پایه آب است و بدون بو هستند. اکثر فروشندگان پوستر از این دستگاه ها برای چاپ استفاده می کنند زیرا قیمت تمام شده آنها پایینتر از روشهای دیگر است و از طرف دیگر کیفیت چاپ بالایی نیز دارند. دستگاه های یو وی از دیگر دستگاه های مورد استفاده می باشند ولی قیمت تمام شده پوستر ها بالاتر می باشد. زیرا کیفیت بهتر و هزینه جوهر آنها گرانتر است. این دستگاه ها قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دستگاه های اکو سالونت دارند.  

استفاده از کاغذ دیواری جدید برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

کاغذ دیواری جدید

امروزه تولید کنندگان کاغذ دیواری هر روز طرح های جدید و حرفه ای را برای جذب مشتریان بیشتر تولید می کنند. رقابت بسیار زیاد در این زمینه باعث شده تا تولید و عرضه کاغذ دیواری جدید با طرح‌های نو با سرعت زیادی ادامه پیدا کند. هر از چند گاهی به مغازه های بازار سری بزنید خواهید دید که بعد از چند ماه آلبوم های جدید و حرفه‌ای تولید شده است. کاغذ دیواری‌های با طرح های جدید و شیک را می‌توانید در فروشگاه پرشین راگ در قسمت کاغذ دیواری جدید پیدا کنید.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری چینی و ایرانی در بازار نسبت به دیگر رقبا مانند کاغذ دیواری های ایتالیایی و آلمانی پایینتر است. ولی باید توجه داشت که کاغذ دیواری ایرانی با توجه به اینکه کشور ما تولید کننده مواد پی وی سی است قیمت پایینتری نسبت به کاغذ دیواریهای چینی هم وزن خود دارند.  

کاغذ دیواریهای با گرماژ کاغذ بالاتر قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواریهای نازک دارند. همچنین ضد آب کردن این کاغذها نیز قیمت آن را افزایش می دهد.

معرفی فروشگاه پرشین راگ

فروشگاه پرشین راگ یک سایت تخصصی برای معرفی و بررسی کاغذ دیواری است. شما می توانید جدیدترین و شیک ترین طرح های تولید شده بروز را در این فروشگاه پیدا کنید. آدرس این فروشگاه www.epersianrug.com است. شما براحتی می توانید کاغذ دیواری اتاقی را که قصد کاغذ دیواری کردن آن را دارید بیابید. طرح‌ها با دقت زیادی انتخاب شده اند تا مشتریان با سلایق مختلف بتوانند براحتی طرح مورد علاقه خود را در آن پیدا کنند

Comments

Popular posts from this blog

هر آنچه باید درباره کاغذ کرافت بدانید

# مقاله کرافت: یک مرور کلی

کاغذ دیواری های لاکچری در فروشگاه پرشین راگ