پوستر دیواری جدید سه بعدی

 

پوستر دیواری

پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از جدیدترین کاغذ دیواری های مدرن می باشند که انواع طرح ها مانند طرح های اسپرت و یا کاغذ دیواری های سه بعدی از زیرمجموعه های پوستر دیواری می باشد.

برای مثال فرض کنید می خواهید دیوار اتاق خواب خود را کاغذ دیواری کنید. اگر بدنبال طرح های اسپرت و جدید هستید ما به شما پیشنهاد می دهیم بسراغ پوسترهای اختصاصی بروید.

این پوسترهای دیواری بدلیل اینکه هم از کیفیت خوبی برخوردارند و هم از جوهر های باکیفیت استفاده می کنند از کاغذ دیواری ها بهترند. از طرف دیگر یکی از مزیت های آن چاپ طرح های اختصاصی برای انواع سلیقه ها می باشد.

مثلا تصویر یک ببر که از دیوار به بیرون پریده است و یا یک تاکسی در وسط شهر با رنگ قرمز از نمونه طرح های اسپرت می باشند.

برای پوستر دیواری اتاق کودک طرح های کارتونی بسیار جذاب برای کودکان اختصاص یافته است. تصاویر شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان در آرشیو فروشگاه پرشین راگ موجود است. کودکان علاقمند هستند تا تصاویر قهرمان های کارتونی خود را روی دیوار های اتاق خود ببینند. بعنوان مثال تصاویر پری دریایی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نمونه خوبی از این مثال می باشد.


طرح های سه بعدی

در این مبحث به تصاویر سه بعدی موجود می پردازیم. گل های سه بعدی نمونه  خوبی از این دست می باشند. تصاویر بقدری طبیعی بنظر می رسند که گویی که یک گل بزرگ بصورت برجسته بر روی دیوار نقش بسته است.

پوستر های کاغذ دیواری سه بعدی می تواند شامل تصاویر اسپرت نیز باشد و یا تصویر یک سالن بی انتها.

یا می تواند تصویر توپ های کروی که از سقف آویزان شده باشد را شامل شود.

پوسترهای زیبای طبیعت و حیوانات از دیگر طرح های پر طرفدار پوستر های سه بعدی می باشند.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر کاغذ دیواری اتاق خواب

پوستر کاغذ دیواری اتاق خواب انواع مختلفی را شامل می شود.

این امر به سلیقه افراد متفاوت است. شما می توانید تصاویر زیبای جنگل های بارانی را در اتاق خواب خود نصب کنید و یا تصاویر اسپرت و جوان پسند را انتخاب کنید. برای پوستر اتاق خواب کودک تصاویر کارتونی مانند پوکویو و یا پپاپیگ و یا شخصیت های والت دیسنی از نمونه های این طرح ها می باشند.


قیمت پوستر دیواری سه بعدی

قیمت پوسترها به جنس کاغذ آن بر می گردد.

همچنین نوع دستگاه چاپ ان نیز در تعیین قیمت آن موثر است. معمولا نرخ هر متر مربع آن قیمت بین 60 هزار تومن تا 120 هزار تومن متغییر می باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت پرشین راگ مراجعه کنید.

چاپ پوستر دیواری سه بعدی

چاپ پوستر سه بعدی توسط دستگاه های اکوسالونت انجام می شود. ولی استفاده از دستگاه های UV نیز که قیمت بالاتر و کیفیت بهتری دارند نیز در تعدادی از مراکز چاپ انجام می شود. ولی اکثراً از دستگاه های اکو سالونت برای چاپ پوستر استفاده می کنند.  یکی از مزیت های دستگاه اکو سالونت استفاده از جوهر های بر پایه آب می باشد که هیچ بویی ندارد. در دستگاه های قدیمی سالونت جوهر های آنها بوی تندی داشتند که امروزه به کمک تکنولوژی جدید جوهر های بر پایه آب دیگر بویی متصاعد نمی کنند.

از دیگر مزیت های دستگاه های اکو سالونت این است که قیمت جوهر های انها نسبت به دستگاه های UV کمتر است و بنابر این قیمت تمام شده پوستر های دیواری بمراتب کمتر می شود. از طرفی کیفیت تصاویر چاپ شده بسیار بالا است.

هد های پرقدرت ژاپنی مانند هد های اپسون در این دستگاه ها بکار می رود.


طراحی دکوراسیون داخلی و نکاتی که باید رعایت کنیم.

برای قدرتمند بودن یک طرح نیازی به سنگین و پر ترام بودن ندارد. برای افزودن رنگ و بافت در هر اتاقی می توانید یک طرح بسیار ساده خریداری کنید. یکی از طراحان زبردست دکوراسیون می گوید: طرح ساده جایگزین مناسبی برای رنگ آمیزی است  زیرا که می تواند گرد و غبار  را راحت تر از کاغذ دیواری نشان دهد.

نکته اصلی این است که نمونه هایی از طرح هایی را که در لیست خود قرار داده اید روی دیوار یا دیوارهایی که قصد کاغذ کشی دارید سنجاق کنید تا ببینید آیا برای شما کار می کند یا خیر.

شما می توانید حمام و یا آشپزخانه را کاغذ دیواری کنید.

ایده های کاغذ دیواری آشپزخانه و حمام می تواند یک به ایده فوری را به طراحی های خلاقانه شما اضافه کند ، اما ما اغلب می ترسیم که آنها  برای محیط هایی که مستعد رطوبت هستند مناسب نباشد. همه چیز در مورد انتخاب طرح آن ها  است که به طور خاص برای استفاده در شرایط مرطوب و بخار طراحی شده است. یک طراح توصیه می کند: "به دنبال کاغذهایی با جنس وینیل مقاوم باشید ، سطوح تمیز را پاک کنید و جزئیات برجسته را برای ظاهر ماندگار نگاه دارید."


وقتی درست انجام شود ، شایان ذکر است که کاغذ دیواری جایگزین بسیار ارزان تری برای کاشی کاری هر دو اتاق کاربردی است.


اغلب این تصور غلط است که در مورد فضاهای کوچک باید همیشه از رنگ و طرح اجتناب شود. در حالی که در برخی موارد این امر منطقی است ، اگر درست انجام شود. برخی از الگوهای جسورانه ممکن است در فضاهای بزرگتر مانند اتاق نشیمن بسیار گیج کننده باشند ،

اگر از یک طرح جسورانه در یک اتاق کوچک استفاده می کنید ، توصیه ما برای جلوگیری از گیج کننده بودن الگو ، قرار دادن قسمت های پایین اتاق و رنگ آمیزی با رنگ متناسب موجود در کاغذ دیواری است.

از سقف ها غافل نشوید

ممکن است ایده ای خارج از منطق به نظر برسد ، اما پوشش سقف ها می توانند شگفت انگیز به نظر برسند! تا آنجا که سقف ها در حال حاضر یک ترند داخلی جدید داغ هستند. استفاده از طرح های زیبا در سقف ها به طور فزاینده ای محبوبیت خود را افزایش می دهد. برای آن رول اضافی بخرید. هر چند قیمت آنها نسبت به رنگ کردن بالا تر است ولی چون قابل شستشو هستند و شما می توانید آنها را به مدت طولانی نگهداری کنید بنابر این قیمت نهایی تمام شده انها کاهش می یابد.

هر چند نصب انها آسان است اما باید دقت کنید از نصابان حرفه ای برای این کار کمک بگیرید.

کاغذ دیواری جدید


فروشگاه پرشین راگ

برای خرید با قیمت های مناسب و همچنین برای دیدن طرح های کاغذ دیواری جدید پرشین راگ می توانید سری به سایت پرشین راگ بزنید و از طرح های بروز و مدرن آن بهره ببرید.

ادر س این فروشگاه به شرح ذیل می باشد

www.epersianrug.com


Comments

Popular posts from this blog

هر آنچه باید درباره کاغذ کرافت بدانید

# مقاله کرافت: یک مرور کلی

کاغذ دیواری های لاکچری در فروشگاه پرشین راگ