فروشگاه پرشین راگ سایت خرید کاغذ دیواری

 

فروشگاه پرشین راگ 

فروشگاه پرشین راگ یک فروشگاه کامل برای خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری به شمار می رود. این گروه استارت آپی با تکیه برنرم  افزاری های  روز و برنامه نویسی حرفه ای توانسته یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید کاغذ دیواری را راه اندازی کند.

آدرس این فروشگاه در زیر آمده است.

https://www.epersianrug.com

کاغذ دیواری پرشین راگ

یکی از نقاط قوت این فروشگاه استفاده از تصاویر و عکسهای شفاف و ظریف می باشد که به مشتریان امکان دیدن امباس روی طرح ها را نیز می دهد. این ویژگی، خرید را برای مشتریانی که بدنبال جزییات می گردند بسیار سودمند می کند. زیرا به راحتی و با دقت هر چه تمام تر می توانند طرح خود را انتخاب کنند. البته باید این نکته را نیز متذکر شد که عکس ها و رنگ آنها تا حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد با واقعیت و تصویر واقعی تفاوت دارند. زیرا این یکی از مشکلات عکس های دیجیتال می باشد. پس انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی جدید

اتاق پذیرایی یکی از اتاق های مهم در هر خانه ای بشمار می رود و هر کسی دوست دارد تا آن را به نحو احسن تزیین کند. یکی از راحت ترین و ارزانترین راه ها برای متحول کردن و زیباتر کردن آن استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی و جدید می باشد. برای این کار باید دیوار کانونی و اصلی این اتاق را که بزرگترین دیوار می باشد پیدا کنید. بعد از آن نوبت به انتخاب طرح مورد نظر می رسد. برای این کار نگاهی به وسایل داخل اتاق بیاندازید ببینید که آیا این وسایل با دکوراسیون داخلی کلاسیک بیشتر همخوانی دارد و همگون می باشد یا با دکوراسیون مدرن. سوال بعدی که پیش می آید این است که وضعیت نور اتاق پذیرایی شما چگونه است؟ آیا اتاق شما روشن است یا تاریک؟ 

اگر اتاق پذیرایی شما تاریک است بهتر است از رنگ های با تناژ روشن استفاده نمایید. و برعکس اگر اتاق شما روشن است می توانید از رنگ های تیره نیز  استفاده کنید. البته سایز و اندازه اتاق پذیرایی نیز در انتخاب رنگ موثر است. اگر اتاق پذیرایی کوچکی دارید بهتر است سراغ رنگ های روشن بروید. و از انتخاب طرح های شلوغ اجتناب کنید. زیرا طرح های شلوغ اتاق را کمی کوچکتر نشان می دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

به اشتباه بعضی از این اصطلاح برای طرح های سه بعدی استفاده می‌کنند.  در حالیکه آنها در حقیقت پوستر دیواری های سه بعدی می باشند. این پوستر ها که با چاپ دیجیتال تولید می شوند با استفاده از تکنیک سایه روشن و ایجاد خطای دید یک تصویر سه بعدی را در یک فاصله مناسب از دید بیننده ایجاد می کنند.

این طرح های سه بعدی که به طرح های مورال نیز معروفند شامل طرح های گرافیکی مانند مربع ها و یا گوی های سه بعدی می باشند. از دیگر نمونه های آنها می توان به تصاویر طبیعت ، حیوانات و شهرها و آسمانخراشها اشاره کرد. 

پوستر های دیواری تحولی شگرف در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده اند. بر خلاف طرح های سنتی و قدیمی اکنون به مدد تکنیک های چاپ پیشرفته می توان یک تصویر کامل را بر روی دیوار چاپ کرد. 

طرح های مناسب برای اتاق خواب

برای اتاق خواب بهتر است از طرح های مدرن استفاده نمود. اکثر طرح های مدرن کاغذ دیواری با دکوراسیون اتاق خواب جور در می آید. از طرح های گل های مختلف در پشت تخت خواب می توانید بهره ببرید. دیوار پشت تخت بدلیل اینکه دیوار کانونی می باشد برای نصب طرح اصلی مناسب است. از رنگ های خنثی مثل طوسی هم می توانید استفاده کنید. برای دیوارهای کناری از طرح های ساده استفاده کنید. طرح های ساده مزیت های زیادی دارند. یکی از این مزیتها این است که دیرتر از مد می افتند. بهمین دلیل است که بیشتر مردم از دیوار پوشهای ساده استفاده می کنند. 

یکی از نکات مهم در خرید کاغذ دیواری اتاق خواب این است که باید قابلیت شستشوی بالایی داشته باشند. زیرا می توانید آن را بارها و بارها بشویید بدون اینکه اتفاقی برای آن بیفتد. بهمین دلیل این نوع دیوار پوشها دوام بالایی دارند و می توانید از آن برای سالها استفاده کنید. 

چطور کاغذ دیواری کهنه را از دیوار برداریم؟

چطور می توانید یک کاغذ دیواری قدیمی و سرسخت را از دیوار بکنید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا باید آن را با آب داغ و یا بخار آب بشویید. سپس کمی صبر کنید تا آب به بافت آن نفوذ کند. سپس با یک کاردک از گوشه هایی مثل سوکت پریز برق یا گوشه ها شروع به کندن آن کنید. می تو انید برای این کار از یک دستگاه استیمر استفاده کنید.

 پوستر دیواری بهتر است یا کاغذ دیواری؟

پوستر های دیواری  نوع جدیدی از دیوار پوشها هستند که در صنعت دکوراسیون داخلی راه یافته اند. این پوستر ها مزیت های زیادی نسبت به کاغذ دیواری ها دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. اولین مزیت آنها که مهمترین آنها نیز می باشد تصاویر و جلوه های بصری ایجاد شده توسط چاپگرهای پیشرفته می باشد که در هیچ کدام از دیوارپوشها یافت نمی شود. کیفیت رنگ یکنواختی آن و تاثیر بسیار زیاد آن در ایجاد یک محیط جذاب و متفاوت آنها را محبوب بسیاری از مهندسان دکوراسیون داخلی کرده است. تصور کنید یک دیوار خانه شما تصویر یک شهر و یا ساختمانها و اتوبانهای آن را به نمایش بگذارد. چه تصوری از این محیط خواهید داشت؟ آیا ایده جالبی است؟ شما می توانید تم ها و قالبهای بسیار متفاوتی را در این پوستر ها بیابید.  مثلا تصاویر اسپرت را بیشتر در این پوستر ها پیدا میکنید تا در دیوار پوشهای دیگر. در میان بینهایت تصویر و عکس حتما شما سلیقه خود را خواهید یافت. 


اگر طرفدار طبیعت و جنگل هستید از آلبوم های طبیعت می توانید عکس های جالبی پیدا کنید. اگر اهل تفریح و مسافرت هستید تصاویر دریا و شهرهای مختلف و اماکن تاریخی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

جنس این پوستر ها ضد آب است و قابل شستشو هستند. 

قیمت آنها کمی بالاتر از دیگر دیوارپوشها است. ولی بدلیل تاثیر بسیار بیشتر آن در ایجاد یک دکوراسیون جذاب ارزش سفارش دادن را دارند. برای این کار می توانید به فروشگاه پرشین راگ مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

کاغذ دیواری کلاسیک

طرح های کلاسیک همانطور که از نامشان پیداست دارای طرح های سنتی و خاص می باشند. برای نمونه تصویر زیر دارای یک طرح کلاسیک می باشد. این طرح ها برای نصب در خانه های با دکوراسیون های کلاسیک و با مبلمان های سلطنتی مناسب هستند. 

کاغذ دیواری کلاسیک

اگر سبک دکوراسیون یک خانه بصورت مدرن می باشد باز هم می توانید با ترکیب طرح های کلاسیک و مدرن یک اثر زیبا و طرح جالب خلق کنید.

 طرح بالا تصویر گل داماسک است که با یک پس زمینه تیره تزیین شده است.

گل های داماسک برای نصب در لابی و اتاق های هتل ها نیز مناسب هست بنابر این می توانید آنها را در هر جا که بخواهید ، نصب کنید.

طرح های جدید

طرح های مدرن و جدید که امروزه توسط تولید کنندگان عرضه می شود دارای ویژگیهای خاص و منحصربفردی هستند. یکی از ویژگیها استفاده از رنگ در قسمتهای خاص طرح می باشد. بقیه طرح با یک رنگ خنثی مانند طوسی رنگ آمیزی شده اند. بهمین دلیل طرح اصلی بیشتر به چشم می خورد. پس زمینه کرم نیز از دیگر ویژگی این طرح ها می باشد. حتی بعضی از آنها دارای اکلیل می باشند که زیبایی آن را دو چندان می کند. 

برای دیدن این طرح های جدید می توانید با یک جستجوی ساده بسیاری از این طرح های زیبا را پیدا کنید.

آلبوم های روز را می توانید در بازار نیز پیدا کنید. اگر از فروشنده ها بخواهید آنها به شما آلبوم های روز و جدید ۲۰۲۲ را نشان خواهند داد.

Comments

Popular posts from this blog

هر آنچه باید درباره کاغذ کرافت بدانید

# مقاله کرافت: یک مرور کلی

کاغذ دیواری های لاکچری در فروشگاه پرشین راگ