فروشگاه پرشین راگ یک فروشگاه حرفه ای کاغذ دیواری

 

فروشگاه پرشین راگ یک فروشگاه حرفه ای کاغذ دیواری


پرشین راگ یک فروشگاه با کلاس برای فروش انواع کاغذ دیواری است. حالا شاید بپرسید فروشگاه تخصصی پرشین راگ دیگه چه چیز هایی برای فروش عرضه می کند.  این سوالی که ممکنه برای شما پیش اومده باشه. در جواب به این سوال باید بگیم که پرشین راگ یک فروشگاه تخصصی برای فروش کاغذ دیواری و پوستر دیواری است. ولی در اینده ممکنه محصولات دیگه ای به این مجموعه اضافه بشود.

همین الان اگر با این فروشگاه سر بزنید با تعداد زیادی طرح های مختلف و جدید روبرو می شوید که شاید کمتر دیده باشید.

یکی از مزیتهای این سایت استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای فروش دیوار پوش است. تصاویر واضح و دقیق در این وب سایت به شما کمک می کنه تا یک طرح رو با دقت و ظرافت برانداز کنید و اگر مطابق سلیقه و دکوراسیون منزلتون بود اون رو خریداری کنید.

Www.epersianrug.com

 

سبک های مختلف کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای سبک های مختلفی هستند که ما در اینجا به اختصار توضیح می دهیم.

سبک کلاسیک: این سبک که به طرح های روم باستان و قرن هجدهم بر می گردد شامل سبک های گل های داماسک که یکی از معروفترین طرح های کلاسیک می باشد بر می گردد. این سبک طراحی بیشتر بدرد خانه های با مبلمان های کلاسیک و دارای دکوراسیون سنگین  می باشد .


 مدرن: این سبک که در اوایل قرن بیستم پدید آمد بدنبال ساده سازی طرح ها بود و از سبک ها و طرح های پیچیده فاصله گرفت. این سبک دارای المانهای ساده در طراحی های خود است. مانند خطوط هندسی شکسته.

  طرح های دارای خطوط موازی:

این سبک دارای خصوصیت های ویژه ای است. یکی از این ویژگیها بلدتر نشان دادن ارتفاع سقفها و یا بلندتر نشان دادن و عریض تر نشان دادن اتاق ها می باشد.

طرح های ساده: این طرح های ساده که بیشترین استفاده را در صنعت دیوار پوشها دارند فقط دارای تکسچر می باشند. ترکیب آنها با طرح های گلدار و یا پوستر های دیواری یک ترکیب قدرتمند در طراحی دکوراسیون داخلی می سازد.

رنگ یا کاغذ دیواری؟

سوال مهم که برای بیشتر ما پیش می آید این است که کدام بهتر است؟ بهتر است برای پاسخ به این سوال کمی به عقب برگردیم. در قدیم دیوار ها را فقط گچ می کردند. سپس رنگ های روغنی به بازار آمدند که دارای سطح براق بودند. این براقی باعث برگشت و انعکاس نور داخل اتاق می شد. برای همین نقاش ها کمی خاک داخل قوطی رنگ می کردند تا از براق شدن و انعکاس نور جلوگیری کنند. بعدها کارخانه در خطوط تولید این مشکل را برطرف کردند و رنگ های مات را به بازار عرضه کردند. ولی رنگ ها نیز بدلیل سادهگی و بی روح بودن جای خود را به کاغذ دیواری ها با طرح های مخنلف دادند. نکته مهم این است که رنگ کردن ارزانترین گزینه برای تزیین دیکارها بشمار می رود ولی کاغذ دیواری کردن باعث شخصیت بخشیدن به اتاق و خانه می شود و از همین رو مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت.

اکنون نیز نسل جدید دیوار پوشها که در بازار بنام پوستر دیواری معروف است آینده این صنعت را متحول کرده است. بزودی این دیوارپوش های جدید که بنام پوستر دیواری شناخته می شوند آینده این صنعت را متحول خواهند کرد. زیرا بدلیل شخصی سازی در کلیه امور و استقبال مشتریان به داشتن طرح های خاص و انحصاری این صنعت نیز از این امر عقب نمانده است و بسوی این هدف در حرکت است.

 

پوستر دیواری سه بعدی

این تصاویر سه بعدی که بر روی کاغذ مخصوص چاپ می شون  می توانند فضای یک خانه و اتاق را بطور چشمگیری تغییر دهند. بطوریکه از یک اتاق معمولی و بی روح یک اتاق و دکوراسیون چشمگیر و زیبا خلق کنند.

شما می توانید این تصاویر را در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب و یا هر جای دیگر نصب کنید. حتی مکان های اداری و یا تجاری می توانند از این پوستر ها در فضای کاری خود استفاده کنند.

نکته مهم مکان یابی دقیق برای این تصاویر می باشد.  بهترین جا برای نصب بزرگترین دیوار که فاقد پنجره است می باشد. دیوار پشت تلویزیون یا ال سی دی نیز می تواند یک مکان جالب برای این تصاویر سه بعدی باشد. این تصاویر که با ایجاد سایه روشن و تکنیک های گرافیکی ایجاد شده اند باعث دیده شدن  3D  آنها می شود.

 در زیر چند نمونه طرح های پوستر دیواری را برای شما شرح می دهیم:

تصاویر و طرح های طبیعت: طرح های جنگل و درختان سرسبز تاثیر مثبتی بر روی شخصیت و خلق و خوی افراد داخل خانه می گذارد. بنابر این نصب این تصاویر در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب می تواند یک گزینه مطلوب تلقی شود.

عکس های طرح چوب و آجر: این تصاویر دارای طرفداران زیادی هستند. این تصاویر را می توانید در رستوران ها و فست فود ها نصب کرد. حتی میتوانید آن را در اتاق خواب خود نیز نصب کنید. طرح آجر یا چوب یک تصویر گرم محسوب می شود که باعث لذت بردن مشتریان هنگام حضور در رستوران می شود.

تصویر گل های سه بعدی: گل های سه بعدی تنوع زیادی دارند و بهمین دلیل انتخب آنها از میان تصاویر سخت است. می توانید این تصاویر را در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب نصب کنید.

چاپ پوستر ها چگونه انجام می شود؟

چاپ پوستر ها با دستگاه های چاپ پیشرفته انجام می شود. معمولا این دستگاه ها یا اکو سالونت هستند و یا یو وی. دستگاه های یو وی کیفیت بهتری دارند. بنابر این چاپ آنها نیز گرانتر می باشد. ولی اکثر تولید کنندگان چاپ این پوستر ها با دستگاه های اکو سالونت انجام می دهند. کاغذ مخصوص برای چاپ آنها گران است و بهای تمام شده این پوستر ها بالا است. ولی کیفیت تصاویر و کار آنها باعث شده که قیمت آنها کمتر دیده شود و صاحبخانه ها آنها را برای نصب انتخاب کنند.

برای چاپ می توانید به فروشگاه پرشین راگ بروید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت کاغذ دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت دیوار پوشها در بازار بسیار متفاوت است. بسته به جنس و طرح و کشور سازنده آن قیمت آن نیز متفاوت است.

مثلا دیوار پوشهای ساخت ایتالیا و یا آلمان بسیار گرانتر از کاغذ دیواریهای چینی می باشد. در هر صورت جنس های پیپر معمولی ارزانترین نوع دیوار پوش محسوب می شوند و جنس های ضخیم با قابلیت شستشو گرانترین نوع می باشند. طرح های جدید نیز قیمت بالاتری نسبت به طرح های قدیمی دارند.

برای دیدن آخرین قیمتهای کاغذ دیواری می توانید به سایت پرشین راگ سر بزنید و آخرین قیمتها را مشاهده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی

برای طراحی باید المانهای مختلف داخل اتاق پذیرایی با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. بهتر است برای اینکه نتیجه مطلوب بدست آورید به اندازه اتاق و رنگ های پرده و فرش توجه ویژه کنید. بهتر است اگر طرح دیوارپوش شما شلوغ است بهتر است پارکت و لمینت خود را یک طرح خلوت و ساده انتخاب کنید و برعکس. اگر شما کمی خلاقیت و حوصله داشته باشید می توانید کار یک طراح دکوراسیون داخلی حرفه ای را خودتان انجام دهید و هزینه زیادی را صرفه جویی کنید.

رنگ ها و شناخت شخصیت دهی آنها نیز نکته دیگری است که باید د  محاسبات خود بگنجانید. رنگ های سرد و یا گرم هر کدام برای یک فضای خاص مناسبند. درحالیکه رنگ های گرم محیط را دوستانه می کنند رنگ های سرد شادابی و طراوت را به محیط اضافه می کند.


Comments

Popular posts from this blog

هر آنچه باید درباره کاغذ کرافت بدانید

# مقاله کرافت: یک مرور کلی

کاغذ دیواری های لاکچری در فروشگاه پرشین راگ